Regulamin Sklepu Internetowego

1. Definicje

1.1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

1.2. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

1.3. Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

2. Postanowienia ogólne

2.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem hiszpanskapalma.pl oraz warunki zawierania umów sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

2.2. Sprzedawcą jest: Fundacja Firma Dla Każdego
ul. Lwowska 5/15, 00-660 Warszawa, Polska
NIP: PL5252625624

Sprzedaż realizowana przez:
Maja Opałka
ul. Kutrzeby 16/5, Szczecin, 71-296, Polska
Adres e-mail: maja.opalka@gmail.com


2.3. Klientem może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w sklepie internetowym zgodnie z niniejszym regulaminem.

3. Zakupy i realizacja zamówienia

3.1. Sprzedawca oferuje sprzedaż:

  • ebooków,
  • przewodników,
  • kursów online,
  • produktów fizycznych. 
  • 3.2. Zakup w sklepie nie wymaga rejestracji konta. 3.3. Proces zamówienia obejmuje:
  • dodanie produktu do koszyka,
  • dokonanie płatności online za pośrednictwem Stripe (Google Pay, Apple Pay, karta bankowa, BLIK),
  • otrzymanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail.

3.4. Wystawiane są faktury na dane: Fundacja Firma Dla Każdego
ul. Lwowska 5/15, 00-660 Warszawa, Polska
NIP: PL5252625624

3.5. Produkty cyfrowe dostępne są do pobrania na całym świecie. Produkty fizyczne dostępne są wyłącznie na terenie Polski.

    4. Dostawa i koszty

    4.1. Produkty cyfrowe są dostarczane w formie pliku elektronicznego na podany adres e-mail (bez dodatkowych kosztów). 

    4.2. Produkty fizyczne są dostarczane za pośrednictwem kuriera lub do paczkomatu. Koszt dostawy zależy od wybranej firmy kurierskiej. 

    4.3. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych.

    5. Reklamacje i zwroty

    5.1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny (zgodnie z obowiązującym prawem konsumenckim). 

    5.2. Reklamacje należy składać na adres e-mail: maja.opalka@gmail.com

    5.3. W celu odstąpienia od umowy Klient powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail: maja.opalka@gmail.com

    5.4. W przypadku zwrotu produktu fizycznego, Klient zobowiązany jest odesłać go na adres wskazany przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Koszt odesłania produktu ponosi Klient. 

    5.5. W przypadku produktów cyfrowych, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy, jeśli pobrał plik cyfrowy przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy.

    6. Odpowiedzialność Sprzedawcy

    6.1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby sklep internetowy działał poprawnie i bez zakłóceń, jednak nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu strony spowodowane siłą wyższą, awariami technicznymi czy działaniami osób trzecich. 

    6.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy po stronie systemów płatności obsługiwanych przez Stripe. 

    6.3. W przypadku produktów cyfrowych (ebooki, kursy online) Klient ponosi odpowiedzialność za posiadanie odpowiedniego sprzętu i oprogramowania umożliwiającego odczyt plików. 

    6.4. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z wymaganiami technicznymi umożliwiającymi korzystanie z zakupionych treści cyfrowych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak kompatybilności plików z urządzeniami Klienta. 

    6.5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wykorzystania zakupionych materiałów w celach edukacyjnych lub biznesowych.

    7. Ochrona danych osobowych

    7.1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie sklepu. 

    7.2. Klient musi zaakceptować politykę prywatności przed dokonaniem zakupu. 

    7.3. Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz wysyłki newslettera (jeśli Klient wyrazi zgodę). 

    7.4. Administrator nie przekazuje danych osobowych podmiotom trzecim innym niż te, które uczestniczą w procesie realizacji zamówienia (np. Stripe do obsługi płatności, firmy kurierskie do dostawy). 

    7.5. Klient ma prawo do wglądu, edycji oraz żądania usunięcia swoich danych osobowych zgodnie z przepisami RODO.

    8. Postanowienia końcowe

    8.1. Klient może skorzystać z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, np. za pośrednictwem europejskiej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

    8.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym momencie. Zmiany wchodzą w życie w momencie ich opublikowania na stronie sklepu. 

    8.3. Klienci będą informowani o istotnych zmianach regulaminu poprzez publikację nowej wersji dokumentu na stronie internetowej. 

    8.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego. 

    8.5. Regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie internetowej.